21 & 22 april 2024 | Evenementenhal Gorinchem 

Veelgestelde vragen

Praktische info

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen én antwoorden over The Hair X-perience. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op! 

  1. Wat is The Hair X-perience?
    The Hair X-perience is een jaarlijkse vakbeurs die zich richt op de kappersbranche. De beurs richt zich op de zakelijke markt en is niet toegankelijk voor consumenten. The Hair X-perience vindt plaats op zondag 21 en maandag 22 april 2024. Op beide beursdagen zijn de deuren geopend van 10:00 tot 17:00 uur. 
  2. Wie bezoekt The Hair X-perience? 
    The Hair X-perience is interessant voor iedereen die zich werkzaam is in de kappersbranche: van eigenaren en managers van salons tot zelfstandig kapper en barbers. 
  3. Op welke social media kanalen kan ik The Hair X-perience vinden? 
    Wat leuk dat je ons wil volgen! The Hair X-perience is actief op Facebook, Instagram en LinkedIn
  4. Is er een leeftijdsgrens om The Hair X-perience te bezoeken? De beurs is alleen te bezoeken vanaf 16 jaar of ouder.
  1. Wat zijn de datum en openingstijden van de beurs?
    The Hair X-perience vindt plaats op 21 & 22 april 2024. Op beide beursdagen zijn de deuren geopend van 10.00 tot 17.00 uur.
  2. Hoe kom ik bij Evenementenhal Gorinchem?
    Evenementenhal Gorinchem is goed te bereiken, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Je kunt hier onze routebeschrijving per auto en via het openbaar vervoer bekijken.
  3. Welke exposanten staan er op de beurs?
    Bekijk hier de deelnemerslijst.
  4. Is er een garderobe aanwezig?
    Ja, naast de receptie is er een garderobe aanwezig.
  5. Mag ik kinderen meenemen naar de beurs?
    Nee, het is niet toegestaan om kinderen onder de 16 jaar mee te nemen naar de beurs.
  6. Is er kinderopvang aanwezig?
    Er is geen kinderopvang aanwezig.
  7. Waar kan ik het programma van de beurs bekijken?
    Onder het kopje programma in de menubalk.
  8. Wat is de Smart Badge?
    Als je de beurs bezoekt, ontvang je een badge. Deze badge bevat een speciale chip, daarom is het een ‘Smart Badge’ genoemd. Met jouw Smart Badge kun je stands van exposanten scannen om meer informatie te ontvangen. Na afloop van je bezoek ontvang je een e-mail met daarin alle exposanten, en bijbehorende informatie, die je gescand hebt. Voor meer informatie over de Smart Badge, klik hier. Gebruik van de Smart Badge is gratis.
  9. Kan ik de beurs in- en uitlopen?
    Dit is mogelijk.
  10. Kunnen mindervaliden The Hair X-perience bezoeken?
    Ja, er is een ruime toegankelijkheid voor mindervalide bezoekers.
  11. Hoe vind ik mijn weg op de beursvloer?
    Je kunt de plattegrond voorafgaand van de beurs bekijken. Op de beurs zelf ontvang je de plattegrond. Ook staan er verschillende (grote) plattegronden verspreid over de beursvloer.
  12. Worden er foto en video opnames gemaakt tijdens de beurs?
    Tijdens de beurs lopen onze foto- en videografen rond op The Hair X-perience om de beurs zo goed mogelijk vast te leggen. Het kan zijn dat je daarbij in beeld komt. Met het registreren voor een ticket tot de beurs ga je akkoord met de opnames van video- en fotomateriaal.
  1. Wanneer kan ik me registreren voor de beurs?
    De bezoekersregistratie opent een paar maanden voor de beurs.
  2. Waar kan ik me inschrijven?
    Klik op de button ‘Bestel je tickets’ aan de bovenkant van de pagina. Deze verschijnt wanneer de registratie geopend is.
  3. Hoe kan ik de beurs bezoeken / hoe kom ik aan een toegangsticket?
    Wanneer je geen uitnodiging ontvangt, kun je een registratiecode opvragen bij één van jouw leveranciers. Deze code geeft je korting tot de beurs. Je kunt ook tickets bestellen zonder een code, waarbij je wel de reguliere prijs betaald en verplicht een KVK nummer in moet voeren. Nadat je jezelf hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail met daarin het toegangsticket en de factuur.
  4. Mag ik als particulier de beurs bezoeken? 
    Nee. The Hair X-perience is een vakbeurs, speciaal gericht op de zakelijke markt.
  5. Ik heb me niet vooraf ingeschreven, wat nu?
    Geen probleem, je kunt je op elk moment nog online inschrijven, mits je een professional uit de kappersbranche bent. Als je geen code hebt, betaal je € 25,- entreegeld.
  6. Waarom wordt er om een code gevraagd als ik mezelf in wil schrijven?
    The Hair X-perience is een vakbeurs met een gericht bezoekersprofiel en relevantie met de kappersbranche. Om de kwaliteit van de beurs te behouden, willen we ons graag aan dit profiel houden. Als je in het profiel past krijg je via een leverancier een code toegestuurd (bijvoorbeeld via de mail). Mocht je deze niet hebben gehad, maar wel relevantie hebt met de kappersbranche, neem dan contact met ons op.
  7. Er wordt om een code gevraagd maar ik heb geen code?
    Om je in te kunnen schrijven voor The Hair X-perience is het invullen van een code niet verplicht. Deze code geeft wel recht op korting, deze code vind je bijvoorbeeld in een uitnodiging of persoonlijke e-mail. Heb je geen code ontvangen? Dan kun je een code opvragen bij één van onze exposanten.
  8. Mag ik meerdere personen inschrijven op één toegangsticket?
    Nee, elk toegangsticket is geldig voor één persoon. Wil je met meerdere personen de beurs bezoeken? Dan dient iedereen zich apart in te schrijven.
  9. Moet ik mijn ticket meenemen?
    Het is verplicht om je ticket mee te nemen naar de beurs, anders kunnen we je geen toegang geven. Je kunt jouw ticket geprint meenemen of het ticket laten scannen op je smartphone.
Scroll naar top

Belangrijke update

Met pijn in ons hart hebben wij de keuze moeten maken om The Hair X-perience, die gepland stond op 21 en 22 april 2024, te annuleren. We waarderen iedereen die zich heeft ingezet om van The Hair X-perience een succes te maken, helaas hebben we het tij niet kunnen keren.